الثلاثاء


لاجئتــــــــــــــــــــــــان



ابتسام حلمي و مديحه عبد الحليم

كلمات عــلـــي مهــــــدي

الحان بليــــــغ حمـــــد
ي

كلمات الاغنيه

بنت النيل

انا من يافا واسمي سعاد

وانتي يا اختي

انا من حيفا واسمي جهاد


اهلا اختي

اهلا اهلا

انا شايفاكي حزينه يا اختي

أأقدر اعرف ليه

ااقدر اعرف ليه


مجروحه يا اختي

ومش قادره

استني واصبر ع الحال ده

الغاصب عايش في بلادنا

وانا وانتي عايشين في الصحرا

لو اصبح جمره نار

وارمي بروحي ع الغدار

وامحي واطهر منه الدار

يا اختي

مهما يطوا الصبر يا ختي

انا وابوبا واخويا وانتي

بكره بايدنا

هنرد بلادنا

علي اراضيها وفوق روابيها

بكره تشوفي رايات اعيادنا

يا اختي

بكره الحق هيرجع

بكره الشمس هتطلع

بكره الجرح يطيب

بكره وبكره قريب


للتحميل

[Exclusive] Mp3 Format - High Quality - 4.51 MB


للاستماع


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -