الجمعة

رمينا الهموم

كلمات عبد الرحيم منصور

الحان بليغ حمدى




كلمات الاغنيه

خناه كلنا خناه
مش انت وبس
احنا خناه
بعناه كلنا بعناه
وفى أيد الوحش
احنا سبناه
نسينا يا تمر حنة
الغلطة كانت منا
سامحينا يا تمر حنة
سامحينى يا تمر حنة
سامحاك ومسمحاكم وياه
لكن ما هيهدا بالى
الا لو كنت ألقاه
هانلقاه والله هانلقاه
هانرجع ليكى الغايب
:"حوار"
انا رايحة له
رايحة لمين
رايحة لعاصم
وانا معاكى
وانا وانا وانا وانا

هانرجع حبيبنا
هايعود تانى هنا
حرية آه حرية يا حرية
هانعديلك وهانهديلك
أرواحنا الغالية هدية

بسم الحب نغنى
نغنى نغنى كلنا
لأجل بكرة نغنى
نغنى ونفتح قلبنا
للشمس وللهوى
والعيد والسهر
وما رمينا الهموم يابا يابا
والحب اللى بيفضل لنا
والجرح ما بيدوم يابا
وهيلا هيلا
هانت علينا
وهيلا هيلا
وهاتحلى بينا
آه هانت علينا

من المسرحية الغنائية تمر حنة



للتحميل


رمينا الهموم


للاستماع




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -