الأحد


أنا بامسي ع الحبه دول

كلمات عبد الوهاب محمد

الحان بليغ حمدي




كلمات الاغنيه

دا انا بامسي ع الحبه دول

والحبه دول والحبه دول

وااللي بحبه مش ويا دول

دا بعاتلي من سنه قال جاي

معرفشي انه كده نساي

انا كنت فله وقطفني ليه

كلفتني والله ما بين ايديه

دلوقتي اروح واسأل عليه

دول ودول

سرح يعقلي وراح ماجاش

يعني اشتراني ياختي ببلاش

خلاني فرجه بين دول ودول

دا بعاتلي من سنه قال جاي

معرفشي انه كده نساي

صعبان علينا عدم السؤال

ما تعبرونا ولا محال

ولا احنا مالناش مكان

بين دول دول

دا بعاتلي من سنه قال جاي

معرفشي انه كده نساي

انا بامسي ع الحبه دول

والحبه دول والحبه دول

وااللي بحبه مش ويا دول

دا بعاتلي من سنه قال جاي

معرفشي انه كده نساي



للتحميل

انا بامسي

للاستماع



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -