الثلاثاء

لأ ده كتير

كلمات عبد الزهاب محمد

الحان بليغ حمدي


كلمات الاغنيه

لا ده كتير

الشك كتير والظن كتير

مع اني بحبك حب كبير

اكتر من روحي يا روحي

كمان بكتير

انا ايه وتغير من غير تفكير

اسمحلي اقولك ده كتير

لا ده كتير علي قلبي

كتير علي قلبي

وانا بهواك

تظلمني الظلم ده كله معاك

ترميني

وتعيش للوهم اسير

وكمان بتغير من غير تفكير

اسمحلك ااقولك ده كتير

لا لا لا ده كتير

الشك كتير والظن كتير

من حظك ان انا قلبي كبير

 لا لا لا ده كتير

الشك كتير والظن كتير

ان كنت انا زيك برضوا باغير

لا لا لا ده كتير

نسيتنا تمام عشره الايام

ولا كان لهوانا ولا تأثير

وكمان بتغير من غير تفكير

اسمحلك ااقولك ده كتير

لا لا لا ده كتير

لو كنت مكاني هتعمل ايه

والحال ده ازاي راح ترضي عليه

ما سألتش نفسك باصبر ليه

وانا منك قرب عقلي يطير

وكمان بتغير من غير تفكير

اسمحلك ااقولك ده كتير

لا لا لا ده كتير

للتحميل



للاستماع





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -