الثلاثاء


سواح

كلمات محمد حمزه

الحان بليغ حمدي



كلمات الاغنيه

سواح وماشي في البلاد سواح ..
والخطوة بيني وبين حبيبي براح
مشوار بعيد وأنا فيه غريب ..
والليل يقرب والنهار رواح
وان لقاكم حبيبي سلموا لي عليه ..
طمنوني الأسمراني عامله إيه الغربة فيه
سواح وأنا ماشي ليالي .. سواح
ولا داري بحالي .. سواح
من الفرقة يا غالي .. سواح
إيه اللي جرى لي ..
وسنين وأنا دايب شوق وحنين ..
عايز أعرف بس طريقه منين
وان لقاكم حبيبي سلمولي عليه ..
طمنوني الأسمراني عامله ايه الغربه فيه

يا عيوني..آه يا عيوني
إيه جرى لك فين إنت وبتعمل إيه
يا ظنوني..آه يا ظنوني
ما تسيبوني مش ناقص أنا حيرة عليه
لا أنا عارف أرتاح
وأنا تايه سواح
يا قمر يا ناسيني رسيني عاللي غايب
نور لي .. وريني سكة الحبايب
وصيتك وصية يا شاهد عليا
تحكي له عاللي بيه واللي قاسيته في لياليا



للتحميل

سواح


للاستماع



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -