الأحد


أنا باستناك

كلمات مرسي جميل عزيز

الحان بليغ حمدي




كلمات الاغنيه

أنا بستناك أنا

  انا انا بستناك أنا

انا بستناك وليلي شمعه سهرانه لليلة حب

انا بستناك أنا انا بستناك

وليلي شمعة سهرانة لليلة حب أنا بستناك أنا

, انا انا بستناك وليلي شمعه سهرانه لليلة حب

وأهلا أهلا أهلا أهلا حلوة شايلاها عيون بتحب

وقلبي حرير شايل لك مطرحك فى القلب

وازوق ليلي واتزوق لأجمل وعد

وأدوب لك فى شرباتي شفايف الورد

وأقولك دوق , دوق , دوق , حلاوة القرب بعد البعد

وأقول لك دوق دوق حلاوة القرب بعد البعد

البعد البعد أنا أنا باستناك , باستنـــــــــــــــاك أنا

من الشباك وانا خدي على الشباك أنا

والشوق وناره الحلوة بستناك وفرح الدنيا مستني

, اه مستني معادي معاك

وفرح الدنيا مستني ,

اه مستني معادي معاك

و معادي معاك يا اجمل ليلة فى عمرى

حبيبي جه يا ورده بيضة فى شعر حبيبي

جه يا عقد ياقوت على صدر حبيبي

جااي وازوق ليلي واتزوق لأجمل وعد

وأذوب لك فى شرباتي شفايف الورد

وأقول لك ذوق , ذوق , ذوق ,

حلاوة القرب بعد البعد أنا أنا باستناك ,

باستنـــــــــــــــاك أنا

مرايتي قوليلي يا مرايتي

حبيبي مجاش لدلوقت

وفاتني لوحدتي

وانت ابص لروحي واصعب على روحي

نسيني لية حبيبي وأغلى من روحي

لية نسيني لية حبيبي وأغلى من روحي نسيني ليه

حبيبي ,,, انت فين انت حبيبي

انت فين انت يا اجمل ليلة فى عمرى حبيبي

جه يا ورده بيضة فى شعر حبيبي

جه يا عقد ياقوت على صدر حبيبي

جاي وازوق ليلي واتزوق لأجمل وعد

وأدوب لك فى شرباتي شفايف الورد وأقول لك

ذوق , ذوق , ذوق , حلاوة القرب

بعد البعد بعد البعد

وأقول لك ذوق ذوق حلاوة القرب بعد البعد

البعد البعد

أنا أنا باستناك ,

باستنـــــــــــــــاك أنا


للتحميل


انا باستناك


للاستماع




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -