الأربعاء


احبابنا من عشمهم


كلمات عبد الرحيم منصور


الحان بليغ حمدي


توزيع ميشيل المصري



 

كلمات الاغنيه

احبابنا مين عشمهم


احبابنا من عشمهم راجعين لنا تاني


راجعين ينسو االامهم فى حضننا تاني


لما الزمان يغلبهم يشيلونا همومهم


نداويهم نريحهم ينسونا من تاني


مش لازمة يا عين


من الاحباب جرحين ده اوله بكاني


مش لازمة القلب تاب


نرجع نسمع فى عتاب نندم سنين تاني


مش لازمة يا عين نندم سنين تاني


بلاش الحيرة تاني بلاش


يضيع العمر تاني بلاش


بلاش نضحك على قلوبنا


تدق تدق الذكريات بابنا


ويضيع العمر وما نلقاش


وفى اخر الرحلة ما نبقاش


مش لازمة يا عين


من الاحباب جرحين ده اوله بكاني


مش لازمة القلب تاب
نرجع نسمع فى عتاب نندم سنين تاني


مش لازمة يا عين نندم سنين تاني


انا الهمسة انا اللمسة انا المرسى


انا الهمسة اللى بتهون خطاويهم


وانا اللمسة اللى بتدفي لياليهم


وانا المرسى اللى بالاحضان تلاقيهم


مش لازمة يا عين


من الاحباب جرحين ده اوله بكاني


مش لازمة القلب تاب
نرجع نسمع فى عتاب نندم سنين تاني

مش لازمة يا عين نندم سنين تاني


للتحميل

احبابنا من عشمهم

للاستماع





المشاهده

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -