الأربعاء







مابنامش الليل

كلمات: عبدالوهاب محمد

ألحان : بليغ حمدي

كلمات الاغنيه

مابنامش الليل.. من قلقي عليك
و بشوف الويل من شوقي إليك
يا حياة عمري أنا داب صبري من شوقي إليك
ما بنامش الليل يعني ده يرضيك؟
أسهر بظنوني أفكر فيك
و أبات على نار مهما كان في بعادك أعذار
و أحتار.. أحتار
علشان أختار
العذر الحلو اللي يليق بيك
و يطمن قلبي من نواحيك
يا حياة عمري.. أنا داب صبري من شوقي إليك
من شوقي إليك من خوفي عليك..
ما بنمش الليل
ما بنمش الليل طول ما أنت بعيد
في الغربة وحيد
ما عرفش يا روحي إن كنت حزين أو كنت سعيد
يا ترى زيي ما بتنمش الليل
و بتعمل ايه في الشوق والميل
أبعت جوابات.. أبعت مرسال
لحسان أنا حالي في بعدك حال
أبعت جوابات.. أبعت مرسال
شوف أي طريقة تهدي البال
يا حياة عمري.. أنا داب صبري من شوقي إليك
من شوقي إليك من خوفي عليك..
ما بنامش الليل




للتحميل

Mp3 Format - High Quality - 27.2 MB


للاستماع




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -