الأحد

انا عندي مشكلة ... 

كلمات حسين السيد 

الحان  بليغ حمدي...




كلمات الاغنيه


انا عندي مشكلة انا ليا مشكلة

الحب جديد عليا وحكايته مطولة

والدنيا قصاد عنيا في الحب مقفلة

ياللي حبيتو قبلي

وصادفتكم مشاكلي

اروح لمين قولولي

يحل المشكلة



حبيبي قبل مني

كان حب وانظلم

وقضي سنين طويلة

في الهجر والندم

وانا في طريق حياتي

لاقيته في سكتي

وجيت حبيته اكتر

من روحي ودنيتي

وقلتله انت عمري

ونصيبي وقسمتي

يبص في نور عنيا

ويفتكرني هيا

ويقول في واحدة زيك

زمان ضحكت عليا

ياللي حبيتو قبلي وصادفتكم مشاكلي

اروح لمين قولولي يحل المشكلة

 
كتير كتير حاولت اهون

عذابه وارحمه

مش قادرة اوصل لقلبه

ولا قادرة افهمه

لو اغلط مرة واضحك

يخاف من ضحكتي

وان قلت كلمة

يفضل يلوع كلمتي

حتي ان بكيت يقرب

ويحلل دمعتي

وبدال مايلين شوية

يقول في واحدة تانية

زمان كانت بتبكي

وبعدين ضحكت عليا

ياللي حبيتو قبلي

وصادفتكم مشاكلي

اروح لمين قولولي

يحل المشكلة

ياناس قولو لحبيبي ياناس حكايته يفضها

قولولو الناس قلوبهم مش زي بعضها

في واحدة غيري قدرت

تغير قلبها

انا ذنبي ايه اقاسي

واتحمل ذنبها

خلوه يديني فرصة

وانا اموت حبها

قولولو يحس بيا

ويبطل ظلم فيا

وعمره مش هيندم

لو سلم قلبه ليا

ياللي حبيتو قبلي

وصادفتكم مشاكلي


اروح لمين قولولي


يحل المشكلة


للتحميل

 انا عندي مشكله

للاستماع




للمشاهده 

{ 1 التعليقات... read them below or add one }

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -