الأربعاء

أحبابنا من عشمهم 

كلمات عبد الرحيم منصور

الحان بليغ حمدي

كلمات الاغنيه 

أحبابنا من عشمهم راجعين لنا تانى
راجعين ينسوا آلامهم فى حضننا تانى
لما الزمان يغلبهم يشيلونا همومهم
نداويهم نريحهم ينسونا من تانى

مش لازمة يا عين من الأحباب جرحين
ده أوله بكانى
 
مش لازمة القلب تاب نرجع نسمع فى عتاب
نندم سنين تانى
مش لازمة يا عين نندم سنين تانى

بلاش الحيرة تاني بلاش يضيع العمر تاني بلاش
 
بلاش نضحك على قلوبنا تدق تدق الذكريات بابنا

 
ويضيع العمر وما نلقاش وفى اخر الرحلة ما نبقاش

 
انا الهمسة انا اللمسة انا المرسى

 
انا الهمسة اللى بتهون خطاويهم

 
انا اللمسة اللى بتدفى لياليهم

 
انا المرسى اللى بالأحضان تلاقيهم


للتحميل

احبابنا من عشمهم

للاستماع



للمشاهده 
 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -