السبت




مالقتش مثالك

كلمات: عبدالوهاب محمد

ألحان : بليغ حمدي

إنتاج: : موريوفون ١٩٨٦ و لارين



كلمات الاغنيه

ما لقتش مثالك في الدنيا على قد زماني ما وراني
أتاري هواك زي البصمة.. مش ممكن يتكرر تاني
من يوم ما رحت و قلت عدولي و انا بعدك
ما لقتش تاني قلب فيه رقة و حنان قدك
ياما نادوني ناس مغرمين
أسأل شوفني جاوبت مين
ده انت يا حبي موجود في قلبي
طول السنين..و أحب مين
حبك عليا مالي المكان
و انت في عنيا حلم الزمان
حبك عليا مالي المكان
و أنا لا يمكن أنسى حبك عشان
ما لقتش مثالك في الدنيا على قد زماني ما وراني
أتاري هواك زي البصمة مش ممكن يتكرر تاني
إن كنت أنسى أنساك بأيه
و انا لسه حبك بعيش عليه
ذكرى هي اللي حيلتي عندي
و يوم ما ابيعها يبقى لي اية؟
كل مادا و مادا هوايا
زي أملي مالوهش نهاية
يحلى عندي.. يغلى عندي
زي عمري يزيد ويايا
حبك عليا مالي المكان
و انت في عنيا حلم الزمان
حبك عليا مالي المكان
و أنا لا يمكن أنسى حبك عشان
ما لقتش مثالك في الدنيا على قد زماني ما وراني
أتاري هواك زي البصمة مش ممكن يتكرر تاني
أنا ياما شفت في البعد عنك من غيرك حنان
و لا عطف غيرك أخدني منك.. تبت أجامل مهما كان
ما لقتش مثالك في الدنيا..
و إن حتى لاقيته مالي و ماله
أصل أنت يا روحي حاجة تانية..
غير كل العالم ده بحال

للتحميل

Mp3 Format - High Quality - 27.2 MB


للاستماع



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -