الجمعة


عايزه انساه

كلمات عبد الوهاب محمد

الحان بليغ حمدي




كلمات الاغنيه

عايزه انساه

انا عايزه انساه

وابعد عنه لكن قلبي بيجري وراه

واقفل عيني تفتح مني علي ذكراه

وابقي باحرم سيرته عليا

واهمس اسمه كل شويه

انا عايزه انساه

عايزه انساه

وانساه ازاي

وانا روحي معاه

عايزه اعيش ناسياه طول عمري

اد ماعيش

ما يكفيش انساه دلوقتي

ما يكفيش

واهرب فين والذكري ورايا

رايحه في كل مكان ويايا

عايزه انساه

انا عايزه انساه

عايزه انساه

وانساه ازاي


وانا روحي معاه

عايزه انساه وارجع من تاني قلبي سعيد

بس خياله بيرجعني احب جديد

باهواه غصبن عن حرماني

من غير ما اقصد ارجع تاني

عايزه انساه

انا عايزه انساه

عايزه انساه

وانساه ازاي

وانا روحي معاه




للتحميل

عايزه انساه

للاستماع


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -