السبت


حبيبي

كلمات بليغ حمدي

الحان بليغ حمدي



كلمات الاغنيه

حبيبي حبيبي

حبيبي حبيبي

حبيبي حبيبي  ناديني حبيبي

ناديني هتلاقيني 

لو في اخر الدنيا يا عمري هتلاقيني جنبك

ناديني هتلاقيني لو في اخر لحظه من عمري 

باقولك اجيلك عندك

لا هيمنعني عنك سفر عنك ولا بشر

ولا حتي الخطر

يا خدوا من عمري يا عمري 

ياخدوه  يا خدوه بس  يسيبوني اجيلك

واللي باقي ياروحي مني يحرسك

ويدفيلي حنيني

يبقي حبك قبلي حد ؟

ولا حبك بعدي  حد؟

والا فيه حد اتولد قبلي اتولد 

والا فيه حد اتولد  بعدي اتولد 

يقدر يحبك للابد

الا انا 

انا

انا

 قلبي يا روح قلبي

عمره ما انحني الا لغالي

عمره ما عاش قصص من قصص الهوي

قبلك يا غالي

هو صعب ايوه صعب

قلبي ببساطه يعرف يحب

او يصاحب غيرك يا عمري

يا خدوا من عمري يا عمري 

ياخدوه  يا خدوه بس  يسيبوني اجيلك

واللي باقي ياروحي مني يحرسك

ويدفيلي حنيني

يبقي حبك قبلي حد ؟

ولا حبك بعدي  حد؟

والا فيه حد اتولد قبلي اتولد 

والا فيه حد اتولد  بعدي اتولد 

يقدر يحبك للابد

الا انا 

انا

انا


للتحميل

حبيبي

للاستماع



للمشاهده

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © بليغ حمدي - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -